StarUML Rozdział 1. Opis StarUML

Rozdział ten zawiera podstawowe informacje o StarUML. W rozdziale tym przeczytasz o:

  • Co to jest StarUML
  • Podstawowych cechach
  • Wymagania sprzętowe

Co to jest StarUML

StarUML? jest narzędziem wspierajacym UML (Unified Modelling Language). Opiera się na wersji 1.4 UML dostarczajać 11 różnych diagramów z wybranymi elementami notacji UML 2.0. Narzędzie to aktywnie wspiera MDA (Model Driven Architecture) po przez odpowiedni profil projektu UML.
StarUML? zawiera persanolizowane środowisko użytkownika i pozwala na rozszerzanie swojej funkcjonalności. Stosowanie StarUML?, jednego z wiodących narzędzi do modelowania, gwarantuje maksymalizację wydajności i jakości projektu.

Pełna personalizacja narzędzia

StarUML  pozwala pełną na personalizację środowiska użytkownika w zakresie metodologii wytwórczej aplikacji, platformy projektowej i języka implemenatcji.

Wymagania systemowe

Poniżej zawarte punkty stanowią minimalne wymagania systemowe pozwalajace na uruchomienie StarUML?.

  • Intel? Pentium? 233MHz lub więcej
  • Windows? 2000, Windows XP?, lub nowszy
  • Microsoft? Internet Explorer 5.0 lub nowszy
  • 128 MB RAM (256MB zalecane)
  • 110 MB na dysku twardym (150MB na dysku twardym)
  • CD-ROM
  • monitor SVGA lub lepszy (zalecana rozdzielczość 1024×768)
  • mysz lub inne narzędzie wskaźnikowe

Podobne wpisy

  • StarUML Rozdział 11. Interfejs użytkownika Ta sekcja opisuje szczegółowo okna w StarUML?. Okno główne Menu Paski narzędzi Okno Dialog Box Okno podręczneRozdział nie został przetłumaczony w całości. Okno główne Okno główne w […]
  • StarUML 5.0 Przewodnik użytkownika Copyright ? 2005 Minkyu Lee. Copyright ? 2005 Hyunsoo Kim. Copyright ? 2005 Jeongil Kim. Copyright ? 2005 Jangwoo Lee. Copyright ? 2005 Deukkyu Gum. tłumaczyli: Michał Wolski i […]
  • StarUML Rozdział 4. Modelowanie przy użyciu StarUML Ten rozdział szczegółowo opisuje procedury tworzenia i edytowania diagramów. Edycja Elementów i Diagramów Organizowanie Struktury ModeluRozdział został przetłumaczony w części. Edycja […]
  • StarUML Rozdział 5.7. Modelowanie przy użyciu diagramu komponentów Następujące elementy są dostępne w diagramie komponentów (Component Diagram). Pakiet (Package) Interfejs (Interface) Komponent (Component) (ComponentInstance) Artefakt (Artifact) Port […]
  • UML w kropelce wersja 2.0 UML w kropelce, wersja 2.0 Martin Fowler Martin Fowler jest specjalistą od technik obiektowych w systemach komputerowych. Jest powszechnie znany ze swoich prac na temat wzorców, języka […]
Reklama

1 komentarz dla “StarUML Rozdział 1. Opis StarUML”

  1. Na stronach podręcznika do StarUML przydałaby się nawigacja do części poprzedniej i kolejnej podręcznika.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *