Allen, Tracy i ja

W czasie prowadzanie projektów wielokrotnie przekonałem się iż umiejętność radzenia sobie z nadmiarem zadań to połowa sukcesu. W mojej pracy wiele pomogły mi książki takich osób jak Allen czy Tracy.

Oto kilka pozycji, które polecam:

David Allen Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności

David Allen Czas. 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie

Brian Tracy Nie tłumacz się, działaj! Odkryj moc samodyscypliny

Więcej książek o zarządzaniu czasem i kompetencjami osobistymi  można znaleźć na stronach wydawnictwa OnePress.

Podobne wpisy

  • Zarządzanie projektami polecana literatura Kilka tygodni temu temu polecałem książki zawiązane z zarządzaniem czasem i zadaniami (Allen, Tracy i ja) oraz dotyczącą modelowanie w języku UML (UML i wzorce projektowe). Polecane […]
  • Konsorcja, umowy, płatności Dziś przyszedł moment, w którym podjąłem decyzję o napisaniu ostrzegawczego posta. Przed czym ostrzegam? Otóż na jesieni 2013 roku prowadziłem prace doradcze dla konsorcjum firm […]
  • Wersjonowanie i automatyczny backup plików z modelami Pracując nad projektem staram się zawsze robić backup. Słowa staram się jest kluczowe. Do tego kopia musi być zaszyfrowana, gdyż zdarza się, że rzeczy są ważne i praca nad nimi wymaga […]
  • Projektowanie systemów w dziwnych miejscach Uważni i wierni czytelni bloga – mam nadzieję, że takich mam – zauważyli pewnie, że ostatnio trochę jest mniej wpisów. Praca przy sporych projektach “odrobinę” zajmuje mi czasu. Niebawem […]
  • Wiele osób musi skomentować dokumentację z Enterprise Architect W wielu projektach zdarza się , że dokument wygenerowany z Enterprise Architect musi przeczytać i skomentować kilka czasem (znam skrajny przypadek)kilkanaście osób. Sekwencyjne wysyłanie […]
Reklama

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *