W czasie prowadzanie projektów wielokrotnie przekonałem się iż umiejętność radzenia sobie z nadmiarem zadań to połowa sukcesu. W mojej pracy wiele pomogły mi książki takich osób jak Allen czy Tracy.

Oto kilka pozycji, które polecam:

David Allen Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności

David Allen Czas. 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie

Brian Tracy Nie tłumacz się, działaj! Odkryj moc samodyscypliny

Więcej książek o zarządzaniu czasem i kompetencjami osobistymi  można znaleźć na stronach wydawnictwa OnePress.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć tych HTML tagów i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach na tym blogu

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych. Potwierdzam zapisanie się na newsletter w celu otrzymywania powiadomień o nowych wpisach. (Mogę wypisać się w dowolnym momencie)

FreshMail.pl
 
Close