Category Archives produktywność

W poprzednich wpisach dot. produktywności pisałem o spotkaniach i trochę o kalendarzu. Tym razem opiszę mój system produktywności. System produktywności to tak ładnie i mądrze brzmi. To nic innego jak mechanizmy, zwyczaje i przyzwyczajania, które mam i które w codziennej pracy pozwalają mi na pracę, pisanie, życie rodzinne i inne drobne przyjemności. System produktywności to nawyki oraz narzędzia.  Wspomniane nawyki zbudowałem…

Ostatnie dwa wpisy dotyczące produktywności dotyczyły moich spostrzeżeń, gdy to ja przygotowuję spotkanie. Teraz garść porad dla osób, które są zapraszane na spotkania i mają ich kilka w jednym czasie. Czy wśród Twoich spotkań panuje bałagan?  Czy bywasz w sytuacjach, gdzie biegasz z jednego spotkania na drugie? Czasem w jednym czasie masz zapisane dwie lub nawet trzy rzeczy? Stale bywasz spóźniony na kolejne…

W ostatnim wpisie (ok. dwóch tygodni temu) dałem kilka wskazówek jak realizować efektywne spotkania. Oto garść kolejnych rad: Wykorzystuj spotkania by się sprzeczać Brzmi to źle, ale jest to właśnie ta rzecz, która sprawia, że spotkanie jest efektywne. Spotkania pozwalają ludziom spotkać się osobiście i wyjaśnić różnice. Możesz postawić naprzeciwko siebie różne pomysły i wypracować najlepsze rozwiązania. Jeśli podczas twoich…

Dziś zgodnie z obietnicą złożoną w poście Podsumowanie 2016 i plany na 2017 rozpoczynam cykl wpisów na temat produktywności analityka. Zaplanowałem 4 wpisy. Będę je publikował co mniej więcej 2 tygodnie we wtorki. Zacznę od spotkań i kalendarza by skończyć na opisie mojego systemu produktywności, który jest oparty o Getting Things Done. Nie zamierzam zmieniać tematyki bloga. Zwyczajnie mam ochotę podzielić…

Close